preskoči na sadržaj

Osnovna škola braće Radića, Bračević

Login
UPISI U 1.r

Poštovani roditelji!

Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice

 https://osnovne.e-upisi.hr/     

Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.

U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno. 

Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.

Tražilica

Kalendar
« Listopad 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠKOLA ZA ŽIVOT

eTWINNING

ERASMUS+

eŠKOLE

DABAR

IZ ARHIVE IGROKAZA

Crveni gumb

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece. 

BITKA ZA SIGURNOST

Školski časopis - Zelenkada

Broj 1

Broj 2

Broj 3

Potvrde o školovanju

Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:

Kliknite na sljedeći link: 
https://potvrde.skole.hr/login

Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.

b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku

Anketa
Kako je na tebe utjecala pandemija?






Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 12. 2020.

Ukupno: 127967
Ovaj mjesec: 2543
Ovaj tjedan: 360
Danas: 15
Hrabri telefon


Odsjek za povijest, FF-Split
Predavanje za studente Filozofskog fakulteta u Splitu, Odsjeka za povijest

Studenti Odsjeka za povijest u nazočnosti profesora metodike povijesti Mladena Domazeta slušali su sljedeća predavanja u našoj školi:
 

Predavači

Tema

Ines Sedlar, pedagoginja

Vršnjačko nasilje,

prikaz radionice

Alenka Miljević, učiteljica engleskog i njemačkog jezika

eTwinning – međunarodna suradnja

Marin Vuletin, ravnatelj

i

Ines Sedlar, pedagoginja

Individualni odgojno obrazovni program

(IOOP)


Vršnjačko nasilje, prikaz radionice – Ines Sedlar, pedagoginja
 
Studenti su prošli kroz sve etape radionice uz objašnjenja cilja svake od aktivnosti. Vidjeli su primjer jedne pedagoške radionice koju će u praksi provoditi na satu razredne zajednice.
Radionicu „Vršnjačko nasilje“ su prošli iz pozicije učenika kako bi i sami iskusili radionicu i bolje uvidjeli njen značaj. Pedagoginja je ovu radionicu već ranije održala na 9. danima osnovne škole te je objavljena u Zborniku radova. Nakon radionice provedena je rasprava.
 


 
eTwinning, međunarodna suradnja - Alenka Miljević, učiteljica engleskog i njemačkog jezika
 
Učiteljica Alenka Miljević opisala je eTwinning projekt općenito te kako se prijaviti. Opisala je vlastiti put o putu na Maltu u sklopu Comenious projekta gdje je saznala o eTwinningu, uključivanju u eTwinning projekte, suradnji s drugim europskim školama i što se radi u našoj školi u sklopu eTwinninga. Prikazala je prošlogodišnji projekt „Voda i zdravlje“ te aktivnosti koje su učenici do sada odradili za projekt „English counts“. Učiteljica je govorila pozitivnim stranama sudjelovanja kao što su razvijanje stranog jezika, upoznavanje s drugim kulturama, razvijanje socijalnih vještina kod djece te o njenom vlastitom osobnom i profesionalnom rastu kroz sudjelovanje s kolegama iz drugih zemalja, učenje od kolega iz naše škole koji s njom sudjeluju na projektima i sl.
 
Individualni odgojno obrazovni program (IOOP) – Marin Vuletin, ravnatelj i Ines Sedlar, pedagoginja
 
Ravnatelj Marin Vuletin govorio je općenito o tome što je Individualni odgojni obrazovni program, kome je namijenjen, tko su djeca s teškoćama u razvoju, gdje je njegovo zakonsko uporište te kako se i tko ga provodi. Tijekom predavanja davao je i primjere iz svoje bogate i dugogodišnje prakse. Govorio je i o razlici između individualizacije i prilagođenog programa te kad se koristi jedan, a kad drugi oblik IOOP-a. 
Pedagoginja Ines Sedlar nadovezala se na ovu temu prikazom obrazaca koje koristi naša škola, primjerom ispunjenih obrazaca te u kojoj etapi je potrebna koja pedagoška dokumentacija vezana uz izradu IOOP-a. Prikazane su teškoće s kojima bi se studenti u svom radu mogli susresti i načini kako ih svladati.

preskoči na navigaciju