Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
Strategije za poboljšavanje inkluzije, razredne atmosfere, učeničke motivacije u školama – moderan izazov za učitelje
U sklopu provedbe Erasmus+ mobilnosti učitelj Nenad Palac je u studenom 2022. godine posjetio Madrid. U organizaciji Cervantes Training, zajedno s petnaestak kolega iz raznih europskih zemalja (Italija, Grčka, Litva), sudjelovao je u edukaciji: Strategies for improving classroom atmosphere and Students motivation and inclusion – a modern challenge for teachers.
Edukacije je podijeljena na pet cjelina koje se tematski zasebno mogu obrađivati, no istovremeno se uklapaju u središnju temu.
Nakon upoznavanja sudionika i škola iz kojih dolaze, polaznici su prvi dan učili o važnosti učeničke motivacije u nastavi, modelima kroz koje se učenici mogu motivirati kao i stvaranju pozitivne atmosfere unutar razredne cjeline.
Fokus drugog dana je bio na evaluaciji edukacijskog procesa u 21. stoljeću. Kroz uočavanje pozitivnih i negativnih elemenata voditelj radionica je upoznao sudionike s izazovima koje nosi web 3.0 za sutrašnju edukaciju.
Treći dan sudionici su se educirali o važnosti dobrobiti (eng. wellbeing) kako učenika tako i učitelja u nastavnom procesu. Iznoseći osobna i profesionalna iskustva sudionici su raspravljali o različitim modelima nošenja sa stresom na poslu kao i stresnim situacijama na koje učenici u svom svakodnevnom radu nailaze.
Četvrti dan bio je posvećen meditaciji (eng. mindfulness meditation) i načinima na koje ova praksa može pomoći u olakšanju izazova na koje nailaze učenici te učitelji. Kroz praktičan prikaz i vježbe svi sudionici su se okušali u različitim oblicima meditacije.
Na posljednjem susretu svi sudionici su predstavili svoje projekte i škole. Nakon što se provelo vrednovanje edukacije, podijeljene su certifikati te su se sudionici uputili svojim domovima.
Slobodno vrijeme između radionica iskorišteno je za obilazak grada i okolice te važnih povijesnih, kulturnih i vjerskih lokacija.