Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
III. - IV. MOBILNOST
Mobilnost u svrhu stručnog usavršavanja u sklopu Erasmus+ KA1 projekta:
Talking to People: Cooperative Methodology for Teaching
Početkom ožujka na planiranu mobilnost u glavni grad Irske, Dublin, u sklopu našeg projekta krenule su dvije djelatnice naše škole, pedagoginja i profesorica talijanskoga jezika Ines Sedlar i profesorica engleskoga i njemačkoga jezika Alenka Miljević.
Kombinacija stručnog usavršavanja koje se sastojalo od metodika poučavanja, upoznavanja kulture, uvida u obrazovni sustav Irske i posjeta školi, svakoj od njih donio je nova iskustva i spoznaje primjenjive u svom radu.
Mobilnost je trajala sedam dana, a spojila je kolege različitih profila iz obrazovnih sustava Belgije, Finske, Hrvatske, Nizozemske, Njemačke, Portugala, Rumunjske, Slovenije i Španjolske pa je boravak, iako u Irskoj, omogućio upoznavanje kultura i običaja svih gore navedenih, sada možemo reći, prijateljskih zemalja. Ovakva stručna usavršavanja imaju jednu posebnu dodanu vrijednost koja je i značajna i ne zanemariva, a to je da zajednički cjelodnevni boravci na predavanjima, rad i druženja neizbježno potaknu sklapanje novih prijateljstava.
Predavanja su se održavala svakodnevno od 9 do 5 popodne, a koncipirana su tako da smo nakon predavanja i radionica o metodologijama poučavanja i učenja posjećivali kulturne ustanove. Imali smo priliku posjetiti Nacionalni muzej Irske, Nacionalnu galeriju, knjižnicu u Trinity College u kojoj se nalazi Long Room (Duga soba) u kojoj se čuvaju primjerci rijetkih knjiga, ali i za ovu godinu vrlo važan proglas o neovisnosti republike Irske iz 1916 godine. Za svaki posjet imali smo zadatak osmisliti kako sadržaj koji nam se nudi u navedenim kulturnim ustanovama možemo obraditi primjenom novonaučenih metodika rada te ga prilagoditi svome radnom okruženju.
Posjetili smo i Kilkenny, stari pitoreskni glavni grad Irske te Glendalough, što na irskom znači dolina dvaju jezera, i uživali u pejzažima zelenog otoka.
Zadnjeg dana našeg boravka u Dublinu prezentirali smo pripreme za nastavni sat koje smo, svatko iz svog područja rada osmislili, ali pri tome koristeći se sadržajima s kojima smo se imali prilike upoznati za vrijeme mobilnosti. Odlučili smo se poslužiti temom „The Book of Kells“ (Knjiga Kellsa) za koju smo, iako se radi o molitveniku iz 6. stoljeća, otkrili da koliko god ona veličanstvena bila izvana, u sebi nosi isto tako veličanstvenu i svevremensku poruku. Budući da mnogi ljudi kažu kako se radi o jednoj od najljepših knjiga na svijetu koja je ukrašena umjetnostima koje potječu sa Bliskoga Istoka i iz sjeverne Afrike, ljepota nastala od različitosti kojoj svjedoči ova knjiga vrijedna je divljenja ne samo zbog svoje oku vidljive ljepote nego i zbog one nevidljive koja nosi poruku prihvaćanja drugih i drugačijih. Takvoj jednoj ljepoti svjedočili smo na dan posjeta ženskoj katoličkoj školi koju polaze i djevojčice muslimanske vjeroispovijesti. Poruka koju odašilje ova škola, ali koja se osjećala i za vrijeme cijelog našeg boravka u Irskoj, je poruka prihvaćanja drugih i drugačijih.
S porukom tolerancije, prihvaćanja i prijateljstva pozdravili smo se s Irskom i rekli samo „Do viđenja!“