Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
There’s an App for That! Exploring the Best Apps for Teaching and Student Learning
U sklopu Erasmus+ KA1 školskog projekta TIM – Tehnologije i metode posjetila sam Baile Átha Cliath, prekrasnu prijestolnicu europskoga zelenoga otoka. Multikulturalna, a opet tradicionalna atmosfera Dublina te šestodnevni tečaj u organizaciji edukacijskog centra Europass Teacher Academy zasigurno će ostati u lijepom sjećanju.
Edukacija moje prve mobilnosti trajala je od 19. do 23. kolovoza 2019. godine, a bila je namijenjena svim učiteljima koji prepoznaju važnost i prednost korištenja računalnih aplikacija u nastavnom procesu. S obzirom na to da OŠ braće Radića, Bračević očekuje dodatno opremanje računalima i tabletima, nisam previše dvojila u odabiru edukacije. Smatrala sam da je potrebno prvenstveno sebe pripremiti za nove tehnologije i izazove koje donose. U okvirnom je planu organizator naveo da ćemo naučiti odabrati i koristiti različite aplikacije koje će pridonijeti razvoju poticajnog radnog okružja, osmišljavanju interaktivne nastave i inovativnosti.
Prvi smo dan započeli prikazom detaljnog plana i programa edukacije te međusobnim upoznavanjem. Svi su sudionici, uključujući i našeg učitelja Philipa Arneilla, predstavili svoje domovine, odgojno-obrazovne ustanove u kojima poučavaju te osobne interese. Devet nepoznatih osoba iz različitih europskih država (Bugarske, Estonije, Portugala, Cipra, Irske i Hrvatske), različitih jezičnih vještina i predznanja na jednom mjestu i s istim ciljem- naučiti nešto novo.
Nakon upoznavanja prijavili smo se u aplikaciju Slack koju smo svih šest dana koristili za međusobnu komunikaciju i predstavljanje svojih ideja i radova. Predavanja su se održavala u popodnevnom terminu i to na način da smo nakon kratkog predstavljanja aplikacije i njezinih mogućnosti sami morali kreirati interaktivne sadržaje i podijeliti ih u Slack-u. Ponekad je bilo teško u zadanom digitalnom alatu i vremenskom ograničenju osmisliti nastavni sadržaj i predstaviti ga ostalim sudionicima. Osjećala sam se kao učenica koja sjedi u klupi svoje učionice u Bračeviću, ali sam shvatila da ću napredovati jedino aktivnim sudjelovanjem, metodom pokušaja i pogrešaka, suradnjom s ostalim sudionicima, postavljanjem pitanja, bilježenjem, pa opet postavljanjem pitanja. Na kraju smo dana svi predstavili nešto dobro, iznenadili sami sebe, podijeli ideje i naučili nešto novo.
Naučili smo osnove rada mnogih digitalnih alata i medija koristeći tablete, prijenosna računala ili pametne telefone. Izađivali smo kvizove u aplikacijama Kahoot i Socrative, objavljivali i mijenjali postavke u alatu Padlet, kreirali interaktivne fotografije s nastavnim sadržajem u alatima ThingLink i Genially, osmislili školski poster u grafičkom alatu Canva, kreirali YouTube kanal, uz pomoć TinyURL-a stvarali linkove za lakše dijeljenje, upoznali prednosti Google aplikacija kao što su Google Docs, Slides i Drive, uređivali fotografije u Snapseedu, koristili aplikaciju Power Director za uređivanje video sadržaja, uređivali aktivnost koju bismo mogli koristiti u nastavi ili kao zadatak za domaću zadaću koristeći Ed Puzzle, upoznali kako funkcionira Google Classroom i alate za izradu digitalnih umnih mapa.
Posebno su me se dojmila dva zadatka za koje smo se unaprijed morali pripremiti. Naš je učitelj povezao razgledavanje i upoznavanje Dublina s digitalnim aplikacijama za uređivanje fotografija i video sadržaja. Za Dublin Photography Challenge trebali smo snimiti barem dvije fotografije koristeći devet različitih tehnika (npr. autoportret, detalj, obrnuta i prisilna perspektiva, refleksija), a zatim ih uređivati u aplikaciji Snapseed. Drugi je zadatak bio snimiti deset video zapisa u trajanju od deset do dvanaest sekundi ne znajući da ćemo od njih, koristeći Power Director, stvoriti jedan video dodajući različite efekte ili glazbenu pozadinu i objaviti ga na svom YouTube kanalu.
Edukaciju smo završili razgovorom, razmjenom iskustava i podjelom zasluženih diploma. Naučila sam koristiti digitalne aplikacije kako bih unaprijedila proces poučavanja i učenja, upoznala sam kolegice i kolege različitih kultura i s njima razmijenila znanja i iskustva.
Ciljevi su ostvareni, zadatci izvršeni, srce je na mjestu. Pakiram se, vraćam doma i čekam da pokažem što znam. Sretna! (Happy!)
Ivana Roguljić