Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
Ostvarivanje prava na pristup informacijama
Pravo na pristup informacijama uređeno je Zakonom o pravu na pristup informacijama (Narodne novine 25/13. i 85/15.). Zakonom se propisuju načela prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, ograničenja prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, postupak za ostvarivanje i zaštitu prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija.
Pravo na informaciju koju posjeduje, kojom raspolaže ili koju nadzire OŠ braće Radića, Bračević ostvaruje se podnošenjem zahtjeva školi. Ukoliko se zahtjev podnosi pismenim putem potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama kojeg možete dostaviti:
- na adresu: Osnovna škola braće Radića, Vrba I 11 Bračević, 21 203 Donji Muć
- elektroničkom poštom: ured@os-brace-radica-bracevic.skole.hr
- putem telefaxa na broj: 021 / 810 174
- donijeti osobno u tajništvo Škole.