Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
Dragi učenici, učitelji, roditelji i gosti naše stranice...
Putujući kroz život često nailazimo na brojna pitanja na koja ne znamo odgovor. Ovdje nećete pronaći odgovore, ali možda pronađete smjernice da na ta pitanja odgovorite sami.
U nastavku možete pronaći poučne i inspirativne priče i djelove teksta koji bi vam mogli dati smjernice. Klikom na "opširnije" možete pročitati tekst i objašnjenje.
Priče i djelovi teksta su prikupljeni iz različite literature, a prikupila ih je pedagoginja Ines Sedlar Kolar.
Možete pronaći i savjete za probleme s kojima se suočavate. Pogledajte i vidite ima li tu nešto i za vas...
Kineski znak za riječ "kriza" se sastoji od dva znaka - jedan znači opasnost, a drugi šansa ili prilika.
Jednog je znanstvenika - istraživača koji je otkrio više vrlo značajnih stvari u medicin, novinar upitao čemu pripisuje svoju veliku kreativnost i uspješnost. Odgovorio je da, prema njegovom mišljenju, sve to potječe od jednog iskustva s majkom koje je imao kada su mu bile neke dvije godine. Pokušao je iz frižidera izvaditi bocu mlijeka, no ona mu je iskliznula iz ruku i pala na pod, a mlijeko se razlilo po cijeloj kuhinji; bilo je to cijelo more mlijeka.
Kad je majka došla u kuhinju, umjesto galame, držanja predavanja i kažnjavanja, rekla je:
-Robert, kakav si to prekrasan svinjac napravio?! Nikad još nisam vidjela toliku lokvu mlijeka. Dobro, šteta je učinjena! Hoćeš li se sad malo igrati u tom mlijeku prije nego što ga počistimo?
Naravno da je htio. Nakon par minuta, mama je rekla:
- Znaš Roberte, kad god napraviš ovakav svinjac, trebaš ga počistiti i sve treba biti kao što je bilo. Dakle, kako bi to volio učiniti? Imamo spužvu, ručnik ili krpu; što hoćeš?
Izabrao je spužvu, pa su mama i on zajedno pokupili mlijeko i očistili pod.
- Znaš, rekla je potom mama, ovo sad je bio jedan propali pokus toga kako malim ručicama nositi veliku bocu. Idemo sad u dvorište, napunit ćemo bocu vodom i vidjet možeš li otkriti način da ju nosiš bez da ju ispustiš.
Mali je dječak toga dana naučio da može sigurno nositi bocu uhvati li ju pri vrhu, objema rukama. To je bio trenutak i kada je shvatio da se ne treba bojati pogrešaka.
Svi griješe. Bitno je jedino kako ćemo se ponašati nakon što pogriješimo - priznati i pitati za oprost ili pokušati ponovno ili pokušati na drugačiji način. Ono što nikako nije konstruktivno je praviti se da nikada ne griješimo i pokušati ignorirati pogreške.