Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
VII. MOBILNOST
Technology in the Classroom
Kraj školske godine 2015./2016. započeo je posljednjom mobilnosti u Oxfordu u Velikoj Britaniji u sklopu projekta pod nazivom Inovativnost, kreativnost, otvorenost – znanje za budućnost sufinanciranog od strane EU-a u programu Erasmus+. Bolji način za završiti školsku godinu i napuniti baterije za novu, teško da se može poželjeti.
I zaista, dvotjedni tečaj o primjeni novih tehnologija pod nazivom „Technology in the Classroom“ u organizaciji British Study Centres opravdao je sva moja očekivanja. Pod vodstvom predavača Paula Drivera i u društvu kolega iz Bugarske, Estonije, Italije, Poljske, Mađarske, Njemačke, Španjolske i Turske svaki dan je donosio nešto novo i zanimljivo. Uz učenje o novim tehnologijama upoznavali smo i jedni druge učeći o zemljama iz kojih dolazimo kroz razmjenu iskustava i informacija, čak i u neformalnim razgovorima i druženjima u pauzi za kavu. Uočili smo i sličnosti i razlike, kao što ih možemo uočiti od škole do škole i u svojim zemljama, no sve nas je u Oxford dovela zajednička želja za učenjem i primjenom novih tehnologija u našim radnim okruženjima ma kakvu opremu imali, ili pak ne imali, na raspolaganju.
Neke od tema naših predavanja bili su Adobe Spark (video i page), Podcast, Augmented Reality, EdTed, You Tube Video Editor, Green Screen. Ono što je ovom tečaju dalo posebnu kvalitetu bila je mogućnost isprobavanja svih spomenutih blagodati novih tehnologija. U izvrsno opremljenoj učionici bio je užitak učiti kroz rad imajući na umu na koji način upotrijebiti nove tehnologije s učenicima i kolega po povratku u školu.
Osim edukativnog dijela za polaznike je svakodnevno bilo organizirano razgledavanje Oxforda, grada poznatog po sveučilištu i koledžima koji svojom ljepotom daju poseban ugođaj i dostojni su spomenici znanju i kulturi. Posjećujući koledže i šetajući njihovim besprijekorno uređenim vrtovima pitala sam se kako bi bilo studirati u takvom okruženju. Bi li bilo teško zbog bajkovitosti arhitekture koja vas lako zavede i povede u maštu i romantično sanjarenje ili možda lako zbog mogućnosti učenja u prirodi, na travnjaku, pod stablom, na klupi pored potoka, nadomak svoje studentske sobe? Pogledajte i odlučite sami…
Christ Church College u kojem je živio i radio Charles Dodgson poznatiji kao Lewis Carroll, pisac Alise u zemlji čudesa mjesto je na kojem se snimao i Harry Potter.
Magdalen College jedan od konstituirajućih koledža oxfordskog sveučilišta. Nalazi se na rijeci Cherwell, a u svom krugu ima botanički vrt i park jelena.
Koledži su otvoreni i dio su kulturnog života grada. Predstava Williama Shakespeara u izvedbi Shakespearove kompanije iz Oxforda i neizostavan piknik u vrtu koledža Wedham bila je prava poslastica i nešto što se nikako nije smjelo propustiti.
I tako je i posljednja mobilnost došla kraju, ali s njom su započeti novi projekti, nove aktivnosti, nova prijateljstva i povratka nema.
Pozdravljam vas s najvišeg tornja iz grada u kojem su obrazovanje i kultura na visini kakvu zaslužuju.