Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
VI. MOBILNOST
Mobilnost u svrhu stručnog usavršavanja u sklopu Erasmus+ KA1 projekta:
CREATIVE METHODOLOGY
(Kreativna metodologija)
U lipnju 2016. godine, naša pedagoginja Ines Sedlar je otišla u prijestolnicu Ujedinjenog Kraljevstva – London kako bi se stručno usavršavala na temu Kreativnosti u sklopu našeg Erasmus+ projekta Inovativnost, kreativnost, otvorenost – znanje za budućnost. Njeno stručno usavršavanje je organizirala ustanova Language Link.
Pod nazivom Creative methodology (kreativna metodologija) se krije 5 dana stručnog usavršavanja u maloj grupi od 7 djelatnika iz odgojno-obrazovnog sustava koji su svaki dan učili o raznim metodama rada u nastavi i filozofijama koje se kriju iza njih. Grupa se sastojala od jedne učiteljice razredne nastave, 5 učiteljica engleskog jezika (u nižim razredima osnovne škole, višim razredima osnovne škole, srednje škole i internacionalnoj grupi učenika) te naše pedagoginje koji su došli iz Finske, Portugala, Slovačke i Hrvatske. Na taj način su mogli upoznati i različite sustave obrazovanja te za svaku metodu razgovarati o drugim kreativnim načinima kako doći do zajedničkog cilja - da učenik nauči.
Tijekom 5 dana razgovarali su NLP (Neuro-Linguistic Programming), Task-based learning (učenje na principu zadatka), "dogme" teorija učenja, načini ispravljanja pogreški kroz više filozofija učenja i podučavanja, kako napraviti kreativne i zabavne zadatke od "drilling" zadataka (diktat, prepisivanje s ploče i sl.) te važnost glazbe i humora u nastavi. Osim toga dotaknuli su se različitih oblika učenja kod učenika, povećanje intrizične motivacije, kako napraviti sat bez materijala, kreativnijih oblika domaćeg rada te kako zagrijati učenike i što učiniti s "praznim hodom" tijekom sata.
Osim jako puno korisnih stvari koje je naša pedagoginja donijela sa sobom; stvorena su nova prijateljstva, iskustvo upoznavanja neke drugačije kulture, nekog puno većeg mjesta na zemaljskoj kugli - to je zapravo neprocijenjivo.
Uz red učenja i red razgledavanja grada, i ovo se putovanje primaklo kraju.
Do nekog novog izvještaja iz nekog novog grada...