preskoči na sadržaj

Osnovna škola braće Radića, Bračević

Login
UPISI U 1.r

Poštovani roditelji!

Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice

 https://osnovne.e-upisi.hr/     

Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.

U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno. 

Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.

Tražilica

Kalendar
« Veljača 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

ŠKOLA ZA ŽIVOT

eTWINNING

ERASMUS+

eŠKOLE

DABAR

IZ ARHIVE IGROKAZA

Crveni gumb

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece. 

BITKA ZA SIGURNOST

Školski časopis - Zelenkada

Broj 1

Broj 2

Broj 3

Potvrde o školovanju

Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:

Kliknite na sljedeći link: 
https://potvrde.skole.hr/login

Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.

b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku

Anketa
Kako je na tebe utjecala pandemija?






Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 12. 2020.

Ukupno: 127639
Ovaj mjesec: 2215
Ovaj tjedan: 32
Danas: 32
Hrabri telefon


NEPROCIJENIVO ISKUSTVO JE UPOZNAVANJE DRUGAČIJE KULTURE

VI. MOBILNOST
 

Mobilnost u svrhu stručnog usavršavanja u sklopu Erasmus+ KA1 projekta:

CREATIVE METHODOLOGY

(Kreativna metodologija)


U lipnju 2016. godine, naša pedagoginja Ines Sedlar je otišla u prijestolnicu Ujedinjenog Kraljevstva – London kako bi se stručno usavršavala na temu Kreativnosti u sklopu našeg Erasmus+ projekta Inovativnost, kreativnost, otvorenost – znanje za budućnost. Njeno stručno usavršavanje je organizirala ustanova Language Link.

Pod nazivom Creative methodology (kreativna metodologija) se krije 5 dana stručnog usavršavanja u maloj grupi od 7 djelatnika iz odgojno-obrazovnog sustava koji su svaki dan učili o raznim metodama rada u nastavi i filozofijama koje se kriju iza njih. Grupa se sastojala od jedne učiteljice razredne nastave, 5 učiteljica engleskog jezika (u nižim razredima osnovne škole, višim razredima osnovne škole, srednje škole i internacionalnoj grupi učenika) te naše pedagoginje koji su došli iz Finske, Portugala, Slovačke i Hrvatske. Na taj način su mogli upoznati i različite sustave obrazovanja te za svaku metodu razgovarati o drugim kreativnim načinima kako doći do zajedničkog cilja - da učenik nauči.

Tijekom 5 dana razgovarali su NLP (Neuro-Linguistic Programming), Task-based learning (učenje na principu zadatka), "dogme" teorija učenja, načini ispravljanja pogreški kroz više filozofija učenja i podučavanja, kako napraviti kreativne i zabavne zadatke od "drilling" zadataka (diktat, prepisivanje s ploče i sl.) te važnost glazbe i humora u nastavi. Osim toga dotaknuli su se različitih oblika učenja kod učenika, povećanje intrizične motivacije, kako napraviti sat bez materijala, kreativnijih oblika domaćeg rada te kako zagrijati učenike i što učiniti s "praznim hodom" tijekom sata.

 

 

Osim jako puno korisnih stvari koje je naša pedagoginja donijela sa sobom; stvorena su nova prijateljstva, iskustvo upoznavanja neke drugačije kulture, nekog puno većeg mjesta na zemaljskoj kugli - to je zapravo neprocijenjivo.

Uz red učenja i red razgledavanja grada, i ovo se putovanje primaklo kraju.

 

 

Do nekog novog izvještaja iz nekog novog grada...

 

 

preskoči na navigaciju