Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
Posljednja aktivnost mobilnosti
Od 17. do 28. siječnja 2022.g. sudjelovala sam na tečaju u organizaciji International House London o metodama i pristupima u nastavi Engleskoga jezika.
Tečaj je ponudio niz novih pogleda na nastavu te ulogu nastavnika kao i uporabu, ali i kreiranje vlastitih nastavnih materijala. Jedan od zanimljivijih članaka o kojima smo raspravljali navodi potrebu „vraćanja nastavnika u učionicu“ kritički se osvrćući na često spominjanje smanjivanja vremena govorenja nastavnika te stavljanja učenika u centar odgojnoobrazovnog procesa.
Tijekom tečaja spominjali smo sljedeće metode:
Task based learning – nastavnik postavlja zadatak, učenik zadatak pokušava riješiti i tijekom te faze nastavnik promatra i usmjerava – možemo reći da na ovaj način nastavnik preuzima ulogu mentora što znači da učenika tijekom procesa rada prati i daje mu podršku (scaffolding) u onom dijelu u kojem je učeniku potrebno.
Za razliku od project based leanrning gdje učenik ima zadane zadatke pomoću kojih samostalno dolazi do krajnjeg rezultata i proizvoda.
Jedna od metoda koja omogućava individualan pristup nastavi je takozvana „emergent language“ ili „emerging language“. U ovoj metodi učenike se jezični sadržaji poučavaju u skladu s trenutnom komunikacijskom potrebom. Na taj način učenici su motivirani pri savladavanju novog sadržaja jer im je potreban da bi se izrazili.
Ova metoda stavlja po strani udžbenik, a u fokusu je komunikacija o onim sadržajima i temama zanimljivima učenicima pri čemu se podiže motivacija za savladavanje jezičnih sadržaja potrebnih da bi se ostvarila komunikacija. Ova metoda je i jedna od ekstremnih no svakako je vrlo zanimljiva za primjenu barem s vremena na vrijeme, a u skladu je i s trenutnim kurikulom koji omogućava fleksibilnost te odabir tema po izboru učenika.
Emerging language metodu isprobali smo u kombinaciji s videom – učitelj je za početak okrenut prema videu dok učenik ne vidi što se događa odnosno okrenut je leđima prema ekranu. Kada video ili kratak film počne, učitelj govori o onome što vidi i to traje vrlo kratko u uvodnom dijelu zadatka. Potom učitelj i učenik mijenjaju mjesta te učenik ohrabren početkom i uvodnim opisima učitelja koje ponavlja, nastavlja priču i govori učitelju o onome što vidi na ekranu. Za zadatak smo koristili ovaj video:
Vratit ću se na početak gdje se spominje učitelj kojeg treba vratiti u učionicu odnosno priznati njegovu važnost, utjecaj i sposobnost da prepozna što njegovi učenici trebaju. Nama učiteljima teško je odvojiti privatno i poslovno. Mi u svakoj situaciji vidimo mogućnost poučavanja, a kada ste učitelj Engleskoga jezika i još ste na mobilnosti u Londonu svaki kutak viče „Ja sam tu da me poneseš u razred!“ Stoga sam za svoje učenike pripremila ovu lekciju koristeći svoje snimke iz Londona pa smo naučili ponešto o Londonu, Kini i kineskoj Novoj godini.
Bila je ovo i posljednja aktivnost mobilnosti u ovom projektu, a za mene kao učiteljicu Engleskoga jezika iako je kraj, završiti projekt u Londonu je definitvno HAPPY END!
Vidimo se u nekim novim počecima i sretnim završecima.
Alenka Miljević