preskoči na sadržaj

Osnovna škola braće Radića, Bračević

Login
UPISI U 1.r

Poštovani roditelji!

Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice

 https://osnovne.e-upisi.hr/     

Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.

U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno. 

Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.

Tražilica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

ŠKOLA ZA ŽIVOT

eTWINNING

ERASMUS+

eŠKOLE

DABAR

IZ ARHIVE IGROKAZA

Crveni gumb

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece. 

BITKA ZA SIGURNOST

Školski časopis - Zelenkada

Broj 1

Broj 2

Broj 3

Potvrde o školovanju

Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:

Kliknite na sljedeći link: 
https://potvrde.skole.hr/login

Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.

b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku

Anketa
Kako je na tebe utjecala pandemija?






Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 12. 2020.

Ukupno: 127440
Ovaj mjesec: 2016
Ovaj tjedan: 324
Danas: 81
Hrabri telefon


London - happy end!

Posljednja aktivnost mobilnosti

Od 17. do 28. siječnja 2022.g. sudjelovala sam na tečaju u organizaciji International House London o metodama i pristupima u nastavi Engleskoga jezika.

Tečaj je ponudio niz novih pogleda na nastavu te ulogu nastavnika kao i uporabu, ali i kreiranje vlastitih nastavnih materijala. Jedan od zanimljivijih članaka o kojima smo raspravljali navodi potrebu „vraćanja nastavnika u učionicu“ kritički se osvrćući na često spominjanje smanjivanja vremena govorenja nastavnika te stavljanja učenika u centar odgojnoobrazovnog procesa.

Tijekom tečaja spominjali smo sljedeće metode:

Task based learning – nastavnik postavlja zadatak, učenik zadatak pokušava riješiti i tijekom te faze nastavnik promatra i usmjerava – možemo reći da na ovaj način nastavnik preuzima ulogu mentora što znači da učenika tijekom procesa rada prati i daje mu podršku (scaffolding) u onom dijelu u kojem je učeniku potrebno.

Za razliku od project based leanrning gdje učenik ima zadane zadatke pomoću kojih samostalno dolazi do krajnjeg rezultata i proizvoda.

Jedna od metoda koja omogućava individualan pristup nastavi je takozvana „emergent language“ ili „emerging language“. U ovoj metodi učenike se jezični sadržaji poučavaju u skladu s trenutnom komunikacijskom potrebom. Na taj način učenici su motivirani pri savladavanju novog sadržaja jer im je potreban da bi se izrazili. 

Ova metoda stavlja po strani udžbenik, a u fokusu je komunikacija o onim sadržajima i temama zanimljivima učenicima pri čemu se podiže motivacija za savladavanje jezičnih sadržaja potrebnih da bi se ostvarila komunikacija. Ova metoda je i jedna od ekstremnih no svakako je vrlo zanimljiva za primjenu barem s vremena na vrijeme, a u skladu je i s trenutnim kurikulom koji omogućava fleksibilnost te odabir tema po izboru učenika.

Emerging language metodu isprobali smo u kombinaciji s videom – učitelj je za početak okrenut prema videu dok učenik ne vidi što se događa odnosno okrenut je leđima prema ekranu. Kada video ili kratak film počne, učitelj govori o onome što vidi i to traje vrlo kratko u uvodnom dijelu zadatka. Potom učitelj i učenik mijenjaju mjesta te učenik ohrabren početkom i uvodnim opisima učitelja koje ponavlja, nastavlja priču i govori učitelju o onome što vidi na ekranu. Za zadatak smo koristili ovaj video:

 

Vratit ću se na početak gdje se spominje učitelj kojeg treba vratiti u učionicu odnosno priznati njegovu važnost, utjecaj i sposobnost da prepozna što njegovi učenici trebaju. Nama učiteljima teško je odvojiti privatno i poslovno. Mi u svakoj situaciji vidimo mogućnost poučavanja, a kada ste učitelj Engleskoga jezika i još ste na mobilnosti u Londonu svaki kutak viče „Ja sam tu da me poneseš u razred!“ Stoga sam za svoje učenike pripremila ovu lekciju koristeći svoje snimke iz Londona pa smo naučili ponešto o Londonu, Kini i kineskoj Novoj godini.

 

Chinese New Year

Bila je ovo i posljednja aktivnost mobilnosti u ovom projektu, a za mene kao učiteljicu Engleskoga jezika iako je kraj, završiti projekt u Londonu je definitvno HAPPY END!

Vidimo se u nekim novim počecima i sretnim završecima.

Alenka Miljević

preskoči na navigaciju