Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
III. MOBILNOST
Warstein
Srednja škola grada Warsteina
U sklopu našeg školskog projekta Erasmus+, Komuniciraj – poveži – razvijaj boravio sam od 12. do 18. listopada u Srednjoj školi grada Warsteina na upoznavanju rada ravnatelja i njihovog odgojno-obrazovnog sustava. Ova škola odgaja i obrazuje učenike od petog do osmog odnosno desetog razreda.
Warstein
Za vrijeme moga boravka hospitirao sam satovima od petog do osmog razreda, deveti i deseti razred će postojati za dvije školske godine budući i oni uvode novi reformski koncept trajanja školskog sustava. Učenici nižih razreda od prvog do četvrtog razreda pohađaju zasebne škole koje se nazivaju Primarne škole i nalaze se u raznim mjestima u okolici. Ne postoji unificirani koncept škole na cijelom prostoru već autonomno osnivači prema svojim potrebama ili htijenjima roditelja osnivaju škole. Njihov obrazovni sustav osnovnih i srednjih škola je autonoman u potpunosti, osnivači škola su: gradovi, pokrajine, postoje i privatne odnosno vjerske škole. Kurikulume nastavnog predmeta donose učitelji tog nastavnog predmeta na svojim zajedničkim konferencijama na nivou pokrajine u kojoj škola djeluje, time je dana velika autonomija samom učitelju u kreiranju i još veća odgovornost za realizaciju nastavnog sadržaja budući na kraju 8. razreda postoji testiranje postignutog kod učenika od strane vanjskih institucija.
Srednja škola grada Warsteina
Autonomnost škole se ogleda i u samom sloganu škole koji je istaknut na ulazu u školsku zgradu, a glavni je čimbenik školskog kurikuluma, što sam se uvjerio svakoga dana boraveći na hospitaciji u ovoj školi.
Škola bez rasizma – škola s hrabrošću.
Sam posao ravnatelja je i određeni broj sati svoga nastavnog predmeta odraditi u neposrednom radu sa učenicima (8 do 10 sati tjedno), ali zato škola uz glavnog ravnatelja još ima dva ravnatelja pomoćnika: ravnatelja za organizacijske poslove škole i didaktičkog ravnatelja škole. Oni djeluju kao jedinstveni tim svaki sa svojim posebnim zadaćama djelovanja, što obogaćuje odgojno-obrazovni rad škole budući svojim neposrednim radom sudjeluju u nastavnom procesu te su aktivno uključeni u postizanje veće kvalitete školskog odgoja i obrazovanja.
Ingo Lauc, organizacijski ravnatelj; Anke Angele, didaktička ravnateljica; Alenka Miljević; Marin Vuletin i Marcus Schiffer, glavni ravnatelj.
Imao sam priliku posjetiti i Sveobuhvatnu školu Hannah Arendt u Soestu, koja je različita od škole u kojoj sam hospitirao jer u sklopu škole je i primarna škola i zato se zove sveobuhvatna škola, a koju je na prijedlog roditelja utemeljilo gradsko vijeće grada Soesta 1994. godine. Posebnost ove škole je što se u odgojno-obrazovnom procesu koristi školski pas Ben, a slogan škole je Učenje s glavom, srcem i šapom. Koristeći psa u nastavnom procesu postiže se veća motiviranost učenika, kod djece s posebnim potrebama preuzima funkciju graditelja mostova, i učitelj dobije bolji pristup tim učenicima, u smislu pozitivnog razvoja učeničkih osobnosti učenici doživljavaju samo-učinkovitost u suočavanju sa psom i samopouzdanje u sebe i svoje sposobnosti, …
Školski pas Ben
Međutim, naši gostoljubivi domaćini didaktička ravnateljica Anke Angele i učitelj Rolf Hädeel su se pobrinuli da osim svakodnevnog rada u školi od 7.30 do 15.15 sati upoznamo gospodarske resurse i kulturne znamenitosti grada Warsteina i šire okolice u pokrajini Sjeverna Westfalija. Posjetili smo najveću i najstariju pivovaru u Njemačkoj koja se nalazi u Warsteinu, grad Münster sa znamenitom romaničko-gotičkom katedralom, jezero i park prirode Möhnesee, grad Soest u kojem se nalazi poznati kosi zvonik, dvorac Wewelsburg i grad Paderborn sjedište nadbiskupije sa velebnom gotičkom katedralom.
Pivovara Warstein
Münster
Jezero i park prirode Möhnesee
Soest
Kosi zvonik u Soestu
Dvorac Wewelsburg
Paderborn