Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
Na sjednici učiteljskog vijeća održanoj 26. travnja 2018. godine učiteljica engleskoga i njemačkoga jezika Alenka Miljević i ravnatelj Marin Vuletin održali su diseminaciju svojih mobilnosti (Portugal - Sesimbra) u sklopu školskog projekta Komuniciraj – poveži – razvijaj, Erasmus+ KA1.
Učiteljica Alenka Miljević prezentirala je provedene aktivnosti tijekom posljednje mobilnosti u sklopu projekta. Podijelila je s učiteljima svoja iskustva kako s djelatnicima škole tako i s učenicima u školi u Portugalu. Naglasila je kako učitelji nisu opterećeni nepotrebnom papirologijom već se naglasak stavlja na pomno planiranje vještina odnosno ishoda poučavanja, a to znači da svaki nastavni sadržaj koji se poučava za krajnji cilj treba imati konkretnu primjenu u životu i autentičnom kontekstu i učeniku daje odgovor na pitanje "Zašto mi to treba?". Vrlo važan segment planiranja je stoga i detaljan plan provjere i vrednovanja ishoda odnosno načina primjene znanja.
Pedagoška dokumentacija sastoji se od dnevnika rada međutim praćenje i ocjenjivanje učenika svaki učitelj vodi zasebno za sebe te se ocjene iz raznih predmeta ne mogu vidjeti na jednom mjestu kao u našim imenicima. Smatraju da na taj način postignut uspjeh ili neuspjeh iz pojedinih predmeta neće utjecati na objektivnost ocjenjivanja ostalih predmeta. Istu praksu vidjeli smo i u Njemačkoj, a uvođenjem e-dnevnika i kod nas će takva praksa uskoro zaživjeti. Učiteljica je provela kratku interaktivnu prezentaciju web alata Plickers koji na zanimljiv i za učenike motivirajući način služi za provjeru znanja.
Osim svojih impresija o nastavi i obrazovnom sustavu učiteljica je podijelila i što je naučila o portugalskoj kulturi o Fadu, pločicama Azulejos koje se mogu vidjeti na fasadama mnogih kuća i zgrada te tradicionalnom portugalskom porculanu u obliku svetog Ante koji je rođen u Lisabonu.
U svom izlaganju ravnatelj Marin Vuletin upoznao je učitelje sa portugalskim obrazovnim sustavom, organizacijom rada škole u kojoj je bio na hospitaciji, organizacijom poslova koje obavljaju ravnatelji odnosno učitelji, kao i opremljenošću škole za izvođenje nastavnog procesa. U sklopu škole zaposlenici škole su četiri ravnatelja (glavni ravnatelj, zamjenik ravnatelja i dva pomoćnika ravnatelja, svi osim glavnog ravnatelje jedan broj sati rade i u nastavi), učitelji, voditelj pomoćno tehničke službe (spremačice, portiri i kućni majstor), a koji još brine o učeničkoj prehrani. Prikazao je kalendar rada škole tijekom školske godine koji je podijeljen u tri obrazovna razdoblja, obveznu pedagošku dokumentaciju, trajanje dnevnog i tjednog rada škole sa rasporedom odmora za učenike u okviru jednosmjenskog rada. Govorio je o opremljenosti škole sa nastavnom opremom, a koja se oprema na principu „Crowdfundinga“, što je prikazano na web stranici škole gdje su navedeni svi financijeri koji skrbe o opremljenosti škole zajedno s Ministarstvom.
U sklopu škole osim matične škole od petog do devetog razreda je i šest područnih škole od prvog do četvrtog razreda u sklopu kojih se nalazi i obvezna Mala škola za djecu od treće do pete godine života. Ukratko je učitelje upoznao i s elementima evaluacije rada učitelja koju u ovoj školi provodi školski tim na čelu kojeg je glavni ravnatelj. Škola je dobila autonomiju Ministarstva prosvjete R. Portugal u pogledu samostalnog povođenja međunarodnih projekte, tako da je tijekom našeg boravka školu posjetila glavna inspektorica sa svojim timom iz Ministarstva. Nazočili su satu engleskog jezika kolegice Alenke Miljević i proveli razgovore s učenicima, nastavnim osobljem, ravnateljima škole i nama, sudionicima projekta, o vrijednosti ovakvih projekata i njihovoj svrhovitosti za unaprjeđenje nastavnog procesa.