Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
Na sjednici učiteljskog vijeća održanoj 8. ožujka 2018. godine učiteljica engleskoga i njemačkoga jezika Alenka Miljević i ravnatelj Marin Vuletin održali su diseminaciju svojih mobilnosti (Njemačka - Warstein) u sklopu školskog projekta Komuniciraj – poveži – razvijaj, Erasmus+ KA1.
Učiteljica Alenka Miljević podijelila je svoja iskustva sa zadataka poučavanja. Tijekom mobilnosti održavala je nastavu engleskog jezika kao i integriranu nastavu engleskog jezika i fizike. Iako je škola u Njemačkoj opremljena pametnim pločama s internetskom vezom po prvi put su koristili mogućnost videokonferencije upravo zahvaljujući našem projektu i povezivanju s kolegom Željanom Kutlešom kao i održavanjem videokonferencije s partnerskom školom u Portugalu.
Naši njemački partneri naglasak stavljaju na samostalno učenje te je učiteljica Alenka Miljević demonstrirala kako provoditi aktivnost "autobusne stanice" koja za cilj ima suradnju među učenicima tijekom rješavanja zadataka i provjere točnosti. Aktivnost se provodi tako da učenici kada završe zadatak odlaze na dogovoreno mjesto u učionici i čekaju (kao na autobusnoj stanici) sljedećeg učenika koji kada završi zadatak odlazi na "stanicu" gdje zajedno provjeravaju rješenja i vode diskusiju o eventualnim pogreškama.
Ovu aktivnost i naši učenici vole pa je rado provodimo na nastavi engleskog jezika.
Aktivnost "Autobusna stanica".
Ravnatelj Marin Vuletin u svom izlaganju upoznao je učitelje sa njemačkim obrazovnim sustavom, organizacijom rada škole u kojoj je bio na hospitaciji, organizacijom poslova koje obavljaju ravnatelji odnosno učitelji, kao i opremljenošću škole za izvođenje nastavnog procesa. U sklopu škole zaposlenici škole su tri ravnatelja (glavni, organizacijski i didaktički), tajnik, učitelji i socijalni pedagog, ostali zaposlenici koji su potpora školi za njeno cjelokupno djelovanje su na principu outsourcinga što znači da je vanjska institucija odgovorna za njihov rad i zapošljavanje. Računovodstvo škole funkcionira na zajedničkom nivou pokrajine odnosno grada koji je osnivač škole, a brigu o prehrani učenika u školi vodi Njemački Crveni križ koji se brine o potrepštinama za školsku kuhinju.
Prikazao je kalendar rada škole tijekom školske godine, obveznu pedagošku dokumentaciju, s elementima kurikuluma koji su ujedno istaknuti i u sloganu škole po kojima je škola prepoznatljiva, trajanje dnevnog i tjednog rada škole sa rasporedom odmora za učenike u okviru jednosmjenskog rada. Govorio je o opremljenosti škole sa nastavnom opremom, posebno nastavnim kompletima za učenike koji su potrebni za izvođenje eksperimenata, a što se obvezno koristi na svakom nastavnom satu. Također su upoznati kako su u ovoj školi učenike rasteretili od „teških torba“. Naime, u okviru tjedne satnice predviđeno je 6 sati za rješavanje domaćih zadaća koje učenici obave u školi te bilježnice (kao i radne bilježnice) i ostali dodatni pribor ne nose kući već ostave u školi, dok samo u torbi nose udžbenike koji su im potrebni za učenje kod kuće.
Tijekom boravka u školi vidljivo je odgojno djelovanje od strane svih zaposlenika škole za svaku učeničku nepodopštinu, kao i stvaranje timskog ozračja u razrednom odjelu gdje su učenici razjedinjeni i gdje pojedini učenici nisu socijalizirani razrednom zajednicom. Takve radionice za poboljšanje timskog djelovanja i zajedništva razreda kao cjeline u školi provode stručnjaci koje škola pozove i koji tijekom cijelog nastavnog dana rade sa učenicima tog razreda kako bi stvorili potrebno ozračje za kvalitetan i uspješan odgojni-obrazovni rad u tom razrednom odjelu.