Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
Na učiteljskom vijeću učiteljica biologije i kemije Dražana Ćudina i učiteljica engleskoga i njemačkoga jezika Alenka Miljević održale su diseminaciju svojih mobilnosti (Italija - Rim i Malta - La Valeta) u sklopu školskog projekta Komuniciraj – poveži – razvijaj, Erasmus+ KA1.
Učiteljica Alenka Miljević diseminirala je svoju aktivnost mobilnosti na te neformalnih metoda u formalnom obrazovanju za poticanje motivacije učenika. Navela je kako se u neformalne metode koje nastavnici već koriste ubrajaju sve vrste igara, grupnog i timskog rada učenika, korištenje novih tehnologija i raznih aplikacija i programa. kroz neformalne metode u nastavi se učenicima prepušta odgovornost i potiče ih se na aktivno učenje što rezultira kvalitetnijim rezultatima. Kroz aktivan pristup podučavanju učenici uče na prirodan način jer nisu pasivni sudionici u nastavnom procesu pa bi ovakve metode trebalo što više primijenjivati. Učiteljica je kroz praktičan primjer pokazala kako koristiti metodu Jigsaw Puzzle (slagalica) za razumijevanje čitanjem i poticanje učenika na aktivno sudjelovanje u grupnom radu. Kroz ovu metodu uključeno je suradničko učenje i podučavanje te se učenike uči kako učiti.
METODA SLAGALICE:
1 učitelj podijeli tematsku cjelinu/tekst u nekoliko podtema
2 individualni rad - učenici su u grupama u kojima čitaju o određenoj temi (može se zadati i za domaću zadaću)
3 suradnička obrada - nakon što su se upoznali sa sadržajem, učenici određuju što je najvažnije za prenijeti ostalim grupama
4 vježbaju prezentiranje svoje teme
5 odlaze u grupe u kojima se nalaze učenici koji su obrađivali različite - učenici samostalno jedni drugima prezentiraju svoju temu
Kao što je rečeno, u neformalne metode ubraja se i korištenje novih tehnologija, a na ovoj poveznici možete pronaći cijeli niz edukativnih digitalnih alata: https://edshelf.com/
Učiteljica Dražana Ćudina na učiteljskom vijeću je prezentirala naučeno tijekom mobilnosti na Malti - Učenje na otvorenom. Također je prezentirala metode rada u razredu za poboljšanje nastave, prvenstveno atmosfere u razredu tijekom rada. Govorila je o važnosti grupnog rada, o različitim metodama tj. modelima motivacije učenika za rad.
1. grupna dinamika - igre – uvođenje kinestetičkih aktivnosti radi poboljšanja procesa učenja (igra loptom)
2. socijalna uključenost – različitosti - važnost inkluzije učenika različitog porijekla kulturnih i raznih obilježja, stvaranje tolerantnog okružja u učionici. Učenje učenika toleranciji i prihvaćanju različitih
3. važnost rada na otvorenom – zornost kao jedan od osnovnih kategorija Bloomove taksonomije se zanemaruje u školskom procesu. Nastava prirode se treba više okrenuti prirodi, odakle i potječe, a ne sve isključivo održavati u učionici
4. kreativnost – (izrada plakata) poticanje kreativnosti u grupnom radu, omogućiti učenicima da potaknu kreativnost jedni kod drugih. Korištenje već naučenih znanja kako bi došli do različitih rješenja (interdisciplinarnost u funkciji kreativnosti)
5. Internet igrice – korištenje IKT u nastavi