Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
Na UV-u održana je posljednja diseminacija o stručnom usavršavanju koje je pohađala naša kolegica Alenka Miljević u Oxfordu u sklopu Erasmus+ projekta mobilnosti - školskog projekta Inovativnost, kreativnost, otvorenost - znanje za budućnost.
Djelatnici škole imali su prilike vidjeti web stranicu kreiranu u aplikaciji Adobe Spark Page koji je služio sudionicima aktivnosti mobilnosti u Oxfordu za vođenje dnevnika rada. U istoj aplikaciji, ali za kreiranje videa Adobe Spark Video prikazan je video koji je nastao tijekom mobilnosti. Uz pomoć aplikacije se na isječak iz nijemog filma vrlo lako nasnimio zvuk odnosno razgovor među glumcima koji se ne čuje. Svi smo se složili da je to vrlo zanimljiva mogućnost za rad s učenicima u poticanju pisanja jer se treba pripremiti tekst za snimanje govora i razvijanju usmenog izražavanja pri izvođenju odnosno govorenju teksta.
Slijedila je TED-Ed online aplikacija u kojoj se na vrlo jednostavna način mogu koristiti videa s YouTube-a, a zadaci se kreiraju vrlo intuitivno slijedeći korake u aplikaciji u kojoj možete birati vrste pitanja kao na primjer višestruki izbor ili otvoreno pitanje na koje treba dati potpuni odgovor.
S QR kodovima došlo je vrijeme da se kolegice i kolege aktivno uključe u diseminacije te se prvo na svoje pametne telefone instalirali QR kod čitač, a zatim su dekodirali nekoliko kodova koji su ih odveli na različite mrežne stranice. Ideja im se jako svidjela pa smo zajedno isprobali i kako sami mogu kreirati svoje QR kodove što i učenicima i nastavnicima može pomoći za lakši i brži pristup mrežnim stranicama i dodatnim nastavnim materijalima.
Za čitanje kodova koristili smo aplikaciju i-nigma.
QR Code_Erasmus+ QR Code_eTwinning članak
Za kraj smo ostavili aplikaciju Aurasma koja služi za kreiranje uvećane stvarnosti. Ne moramo posebno naglašavati da su svi bili i više nego oduševljeni kada je fotografija našeg učenika progovorila.
Možemo zaključiti da je i posljednja diseminacija projekta na Učiteljskom vijeću bila vrlo uspješna budući da se na kraju mogao čuti prijedlog o kupovini tableta za školu kako bi se nove tehnologije mogle što više koristiti za potporu učenja i poučavanja.