

Nakon obrade haiku pjesama, naš petaš Ivano Kerum ocjenjivao je radove svojih školskih kolega. Svi učenici predmetne nastave (PŠ Donje Ogorje) imali su priliku pokazati svoje pjesničko umijeće i na hrvatskom i na engleskom jeziku. Zadatak je bio jednostavan, ali izazovan. Trebali su napisati haiku pjesmu prema zadanim pravilima: trostih, motivi iz prirode, bez naslova i rime te s ukupnim brojem slogova između 12 i 20, idealno raspoređenih u strukturi 5-7-5 slogova, jednostavan i bez sentimentalnosti.
Svoje pjesme učenici su predali pod šiframa učiteljicama hrvatskoga (Jeleni Erdelez) i engleskoga jezika (Ani Bakoti). Učenici su s učiteljicama izradili pano sa zaprimljenim radovima. Pano je postao pravo malo poetsko središte škole, a svi prolaznici mogli su uživati u maštovitosti i jezičnoj igri svojih kolega.
Učenik Ivano imao je odgovoran zadatak te je prema jasno definiranim kriterijima odabrao najbolji haiku na svakom jeziku.
Pobjedu su odnijele učenice 8. b razreda, Ivana Jukić za haiku na hrvatskome jeziku i Marijana Bulić za onaj na engleskom jeziku. Učiteljice su im uz čestitke uručile simbolične nagrade za trud i kreativnost.

Ova aktivnost pokazala je kako poezija ne poznaje jezične granice te da i najmanja pjesma može nositi snažnu poruku, bilo na materinskom ili stranom jeziku.











OdgovorProslijedi |