Poštovani roditelji!
Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja i zlostavljanja djece.
Ukoliko Vam treba potvrda o školovanju, možete je i sami dobiti na sljedeći način:
Kliknite na sljedeći link:
https://potvrde.skole.hr/login
Ulogirajte se:
a) Učenici: Prijava za sve učenike putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.
b) Roditelji: Prijava putem NIAS-a za roditelje koji su evidentirani e-Dnevniku
U svezi s primjenom modela ukidanja samoizolacija u osnovnim i srednjim školama uz provođenje dobrovoljnog samotestiranja učenika, ovim putem upućujemo kako je od petka, 18. ožujka 2022. potrebno provoditi ovu mjeru samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.
Nove preporuke HZJZ-a za osnovne škole
Odluka o prestanku važenja mjera o nošenju maske
Protokol o ulasku, izlasku i korištenju sanitarnog čvora, 26.8.2021.
- Gledanje igranog filma Dnevnik Anne Frank, (učenici od 5. do 8. razreda).
- Obitelj Anne Frank od 1925. do 1933. godine, (učenici 5. razreda, voditeljica radionice učiteljica engleskog i njemačkog jezika Alenka Miljević).
U ovoj radionici učenici su istraživali rano djetinjstvo Anne Frank. Služili su se računalima i tabletom kako bi na internetu pronašli potrebne podatke za izrađivanje plakata.
Koraci:
Motivacija za radionicu je bilo gledanje igranog filma o Anni Frank.
Nakon gledanja filma, učenici su dobili papir na kojem su napisali koje osjećaje je u njima pobudilo gledanje filma.
Zatim smo krenuli s pronalaženjem potrebnih informacija. Učenici su na internetu trebali pronaći odgovore na pitanja. Nakon što bi pronašli odgovor, svaka grupa je rekla koju informaciju je pronašla te ukoliko se odgovori nisu poklapali trebali su još jednom provjeriti točnost podataka:
1. Kada su se vjenčali roditelji Anne Frank?
2. Kada se rodila Annina starija sestra Margot?
3. Kada se rodila Anna?
4. Gdje su živjeli?
5. Kada su otišli u Amsterdam?
6. Što je rekao Heinrich Heine o paljenju knjiga 1933.g.?
Odgovore na pitanja smo pisali na plakat uz fotografije koje su ranije bile pripremljene.
Posljednji zadatak je bio napisati Anni Frank poruku, na isti papir na koji su pisali svoje osjećaje. Ovaj zadatak je bio anoniman, a evo što su napisali:
Koje osjećaje je u tebi pobudio film?
- Tugu, ljubav, sreću, ljutnju, strah, žalost, hrabrost, beskrajnu tugu, nesretnost.
- Za vrijeme filma su mi se skupile suze u očima i došlo mije da zaplačem.
Napiši poruku Anni.
- Anne Frank, ti si bila jako hrabra za vrijeme rata. Jako mi je žao tvoje obitelji.
- Draga Anne Frank! Znamo kako je bilo preživjeti rat. Bilo mi je lijepo tebe upoznati.
- Draga Anne, ja sam gledala film o tebi i tvojoj obitelji. Kada sam ga gledala bila sam jako tužna. Ja bih te htjela upoznati jer si jako hrabra.
- Draga Anna, ti si hrabra i dobra.
- Anne, ti si bila hrabra i odrasla si puno brže nego tvoji vršnjaci i ja mislim da bi trebala biti uzor tvojim vršnjacima.
- Anne ti si jako hrabra i dobra djevojčica željela bih biti poput tebe. Ti si prehrabra i to mi se jako sviđa.
- Anne Frank, htjela bih te upoznat da mi ispričaš kako si ti živjela do 16 godine. Nama je u životu bilo toliko lijepih i ružnih stvari. Znam, tebi je bilo gore nego meni. Ti si jako hrabra i jaka djevojka. Ponosim se tobom.
- Njen život u Amsterdamu, (učenici 6. razreda, voditeljice radionice su: pedagoginja Ines Sedlar, učiteljice hrvatskog jezika Davorka Vrgoč i Zlata Kurtov).
Pedagoginja Ines Sedlar i učiteljice hrvatskog jezika Davorka Vrgoč i Zlata Kurtov su s učenicima kroz radionicu obradile vrijeme koje je Anna provela u Amsterdamu. Razgovarali su o pravilima koja su vrijedila za nju samo zato jer je Židovka, razlozima odlaska u Tajno skrovište, život u Tajnom skrovištu i kako se razlikuje od onog svakodnevnog te što bi sami učenici spremili u svoju školsku torbu da moraju poći u bijeg.
- Pojam holokausta i genocida, (učenici 7. razreda, voditelji radionice su: učitelj povijesti Tvrtko Roguljić, učiteljica biologije i kemije Dražana Ćudina i vjeroučiteljica Tina Rožić).
- Njen život i smrt u logoru, (učenici 8. razreda, voditelji radionice su: učiteljica povijesti i zemljopisa Zdravka Jokić, učiteljica tehničke kulture Zlata Kuštre i učiteljica matematike Katica Tot).
- Likovni prikazi iz života Anne Frank, (učenici PŠ Donje Ogorje, voditeljica radionice učiteljica likovne kulture Sanja Mirošević).
Portret Anne Frank
Izradila tonskom modelacijom učenica Marija Malenica, 7. razred.
Ilustracija naslovnice za knjigu Dnevnik Anne Frank
Izradili učenici kombiniranom tehnikom:
Ines Bacelj, 8. razred Ante Kapitanović, 8. razred
Likovni prikaz osjećaja straha.
Ivan Bacelj, 6. razred
Nora Bacelj, 6. razred
- Povrijeđena prava djece za vrijeme genocida, (učenici MŠ Bračević, voditeljica radionice knjižničarka Neda Zulim).
U sklopu projekta Dnevnik Anne Frank, održana je kreativno-likovna radionica i parlaonica pod nazivom Nikad više, a ponavlja se!!!. Sudjelovali su učenici 5. i 6. razreda MŠ Bračević, upoznali su se s jednim od ključnih dokumenata vezanih uz prava djece: Konvencijom o pravima djeteta Ujedinjenih naroda. Učenici su pročitali tridesetak osnovnih prava svakog djeteta, komentirali njihov sadržaj i izabrali pravo koje je njima najdraže. Svoj rad su djeca prikazala prigodnima plakatom. Zaključili su, da se nakon užasa II. svjetskog rata i tragedije holokausta (čiji je simbol djevojčica Anna Frank), dječja prava i danas krše i to na najokrutniji način (primjer je maleni dječak Aylan Kurdi koji se utopio prije nekoliko mjeseci, a čije slike su obišle svijet).
Svi moramo raditi na produbljivanju svijesti o potrebi zaštite djece i dječjih prava općenito te na odgoju za mir, slobodu i toleranciju.
- Dio iz dnevnika na tri jezika: hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku, (učenici PŠ Donje Ogorje, voditeljica radionice učiteljica engleskog jezika Ana Bakota).
- Nakon završenih radionica učenici su predstavili svoje istraživačke radove na zadane teme putem plakata ostalim učenicima i učiteljima.